söndag 9 oktober 2011

Usel

Ja jag vet jag är dålig på att ge uppföljningar på mina små cliffhangers, men hur långt bort är sen... egentligen. Inom vilket tidsperspektiv bör man göra en uppföljning.... egentligen.

Mitt svar blir.... då tid finnes .... och den varan (tid) har haft fullt upp den senaste tiden. Jag sätter mig knappt vid datorn mer än måste nu för tiden. Min kontakt med de socialanätverken sker som snabbast via smartfånen och då blir det inte så ofta med andra ord.

Sen sen sen.....
Vårat matbord sågades för att passa köksön som stått ofärdig ett tag, skivan blev jätte fin ovan det itukapade fd köksskåpet och det kläddes in med pärlspont skiva. Vi är grymt nöjda.

Torsdag kväll ringde Lars en kvart innan jag var klar på jobbet. På den kvarten hant jag presis klart med allt och tvär böt om kläder och for oduschad till Luleå och in på jysk. Tjugo minuter innan stägning hant vi hämta våran nya matsalsmöbel, hant även äta på max och in på coop med en aura av kossa. Men jag mår inte dåligt av det bara för att min lön luktar ko det är ju lika pengar som alla andra har.

Vårat kök tar sakta men säkert form, ingen stress byggnation här inte.
För varje bit som faller på plats njuter vi bara än mer av vårat torp.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: