torsdag 12 januari 2012

Nästan som sist

Det sköna är att jag har två som snarkar i soffan förutom jag. Liksom många nätter tidigare  är det väldigt varmt från insidan 38,8. Ligger jag under täcket bränns det nästan, tycker att iprenen borde hjälpa snart. Fast det slutar nog som alla andra nätter i SVETT bad, allt är genom blött om jag råkar somna när det äntligen blivit svalt i kroppen.


Troligt vis är det något som ska drivas ut ur kroppen. Fick åka landstingets firmabil i tisdags från älvsbyn till piteå för närmare undersökning. Jag var helt slut den dagen, de gav mig att inhalera nånting slemlösande, sjukskrev mig, konstaterade virus infktion och skickade hem mig att VILA. Den natten var de mycket slem som skulle ut. Fy så trött jag var.


Nuvarande AT väldigt varmt, hostar som en galning fast inte lika ofta så rösten tror jag blivit bättre. Men jag stapplar runt som en gammal tant sakta sakta, får inte röra mig mer än jag orkar.


Ja nu kommer den våldsamma svett attacken som jag blir så matt av.


Krya på er alla där ute.


Published with Blogger-droid v2.0.3

1 kommentar:

Erika sa...

Men fy tusan vilken sjuka du fått alltså! Hujja! :S. Håller tummarna att den ger med sig snart....

Krya på dig!