måndag 5 juli 2010

Hej alla...

....
....


Jag har drabbats av läs och skrivsvårigheter, och tappat bort kontrollen på datorn. Så mina surrffigheter är få nu för tiden.
Jag ser på det blå i luften och traskar på gräset. åker runt på olika trevliga festligheter och bara myser. I går var det dop av lilla Adam, det var roligt. Vi badar med hunden och hon lär sig fort att leka i vattnet.

Bilder har jag inte tid med just nu, så det blir bildfattiga inlägg.

Vi är inne på sista arbetsveckan innan semestern, det kommer bli konstigt skönt att bara hitta på skojiga saker, samt att färdigställa lite byggnader.

Tjingeling.

2 kommentarer:

Spessartin sa...

Låter som om du har det bra! Två veckor kvar här, sen semester och jag håller med dig, skall bli skönt att hitta på massa skojiga saker helt spontant!

fånga dagen sa...

Hej Greta !
Man får faktiskt tillåtelse att inte vara inne på bloggen varje dag. Den här årstiden är det hopplöst att ens sätta på datorn tycker jag så det blir bara lite spontant då och då.
Jag hoppas du fortsätter att mysa och ha det gott
Stor sommarkram till dig
Lena