torsdag 12 augusti 2010

Gammal ladugård

Vist känns det lite vemodigt att sätta tänderna i en vacker gammalbyggnad men i dagsläget har ingen avnändning av denna inredning. Då är det lika bra att gjuta slätt golv i hela rummet, men först ska allt ut. Ingen lek.




Får stå på tå för att ens nå upp och trycka på maskinen.




Tur vi har traktor.
Naket ska de va, annars är det ju inte som på dessa tjusiga filmer där karlar står mitt på gatorna och arbetar. Vist.
Se så nöjd jag är i min pose, tur man är lång och reslig av sig med detta smäckra verktyg framför sig.












2 kommentarer:

Spessartin sa...

Tack! Jag är jättenöjd med naglarna, men jag kan säga att hon som fixade till dem var jätteduktig, mina naglar utan den här gelén ser inte ut såhär kan jag säga. Men de som jobbar med det kan fixa allas naglar att bli jättefina kan jag lova dig!

Fasen så läckra bilder, kul att bila i betong!

Sara sa...

Vad ni är duktiga på att jobba!

Det är helt sjukt att man själv måste ha koll på allt inom sjukvården. Tycker att det borde vara samma prover som tas i hela sverige och inte olika från olika landsting. Nu kommer jag att bli hård med allt som ska kollas med mig, tycker lite synd om min barnmorska men det är ju inte så länge kvar nu ;-)

Hur är allt med er då?