tisdag 22 november 2011

Hästarna


 Har härjat med Vedell och svamlat runt lite med linor, även åkt med ståendes på linan som jag knytt bakom bara för att det ska vara lite tyngd. harven är fortfarande lite läskig men den släpade med en liten bit idag.
  Jag traglar vidare med att dra harven bakom Blakken trots att marken frysit















Här har vi spåren, det breda är från mina skor när jag surfar på linan bakom hästen.

Ytrligare en hästkurs har jag varit på, denna gången i skogen med lite timmer körning, så roligt trots att jag sovit dåligt pga mensvärk hela natten före. Har frächat upp mitt minne från gymnasietiden och lärt mig mer, hästar är fantastiska djur och alla på kursen är så duktiga.
Nu är det nära på fredag ska trailern besiktas, så då får kanske någon hästmänniska besök av mina två troll, vi kan behöva lite socialträning.
Ska gå igenom bilderna från kursen, några bra blev det nog.

Ha en bra natt nu allihopa och tack för att ni tittar in här.

2 kommentarer:

Fånga dagen sa...

Vill bara kika in och önska dig en riktigt bra dag nu
Kram Lena

Carro sa...

Åååh... Låter så härligt och ser framför allt så mysigt ut. Är på något vis något alldeles speciellt med hästar. Kan det vara deras ögon? (för oss som inte vet så mycket om hästar alltså...)
Ser att det är snö också, eller värsta frosten ;o)