söndag 4 mars 2012

Mindre ond idag

och minde ont i kroppen.

frukost scons handmaid by husband satt riktigt fint i kistan.   


Om än jag nu inte tillhör de som går med daglig sjuklig värk i kroppen så kan jag förstå er, och ni som inte visar det så kan det synas i ögonen ändå. Finns många runt oss som har det så men knegar på så gott det går ändå.


Sen som "frisk" kan man ju fundera hur man tänker när man arbetar tills man stupar eller hur man nu ska uttala sig. Jag tänkte nog inte så mycket utan gick nog bara på precis som en ko, de lägger sig precis innan de dör. Kändes som att dethär går ju bra, jag tar en dag till å en till, åså kör vi hästarna på den enda lediga dagen på totalt 10 dagar. Jamen vist jag lever och det gör mina karpaltunnlar också de är ganska överansträngda just nu. Öppna en saftflaska går inte men vrida ur trasan och äta med gaffel å kniv kan gå med lite vilja.


Idag har vi lite mer av den varan, viljan, kan ju inte såsa runt hur många dagar som helst. Sålänge jag inte behöver nypa runt något går det ganska bra. Har ju trevliga planer för dagen ock vädret är ju kanon, strålande sol och -10.


Man ur huse!!!!!                      


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: