måndag 26 november 2012

Förvirrad..... javist.....

....är nog bara förnamnet i vissa situationer.

Tänkte kika på lite månadsstenar och hamnade på denna sida http://www.astroguide.se/

Kan ju inte annat än att le när jag läste om mitt stjärntecken och hur bra det stämmer, har många gånger fått höra att jag beter mig förvirrat (känner mig förvirrad rätt ofta), likgiltig och i min egna lilla värld, har tendenser att bli aningens djup i mina tankegångar mm mm.
 Så jag är definitivt en klockren Fisk.  Fiskarna

Dessa kanske skulle lindra min förvirring, Månadssten



Fiskarnas bra egenskaper

Medkännande och beskyddande
Fantasifull och känslighet
Osjälvisk och förstående
Djup och filosofisk till läggningen
Mycket romantisk och kärleksfull
Intuitiv och mottaglig
Vänlig

Fiskarnas mindre bra egenskaper

Obestämd, på gränser till likgiltig
Kan verka vag och förtegen
Ibland svag och lättledd
hemlighetsfull
Tendens att leva i en drömvärld
Dåligt självförtroende
Opraktisk
Blir lätt förvirrad




Inga kommentarer: