torsdag 10 oktober 2013

En till helt oviktig sak

Är ju att fick gjort ett hål i vardera öra men det i mitt deformerade vänstra öra fick jag ta ut efter nån dag för det blev lite fel kändes det som.
Fick då en snilleblixt att trycka in det själv igen på vad jag hoppades skulle vara ett lite bättre ställe.
Tänkt och sagt så koka jag hänget igår och tvätta med det som fanns att tillgå här hemma, väteperoxid.
Ett glas vin och sen sikta och tryck, viste ju att har jag nu tagit mig in genom ena sidan kan jag ju inte bara sluta utan måste ju trycka ut den hela vägen vilket var lättare sagt än gjort med mina nya klösen till naglar som bitvis bara är i vägen. Tog i gode bra och nu sitter den där, ömar inte alls nu.
Första stället
I gårkväll, varmt om öra var det.
idag ser det bättre ut.

Inga kommentarer: