torsdag 5 december 2013

Vid brasan

Jag sitter och begrundar och njuter till värmen.

Idag lite lätt frusen om fötterna.....men elden värmer gott.

Trode aldrig jag skulle lära mig hantera långa naglar. Men här sitter jag ju med glitter och lack.... i och försig är de gele förstärkta men framför allt jag kan jobba som en vanlig människa. Fast jag har dock svurit eder att de ska filas ner när de är i vägen. Och ja jag har inte varigt snäll med dom och de håller trots allt.
Jag jobbar med kossor kör traktor verkar hästar kränger av och på däck kör bil mm Vissa saker kräver lite mer finess helt enkelt och finner jag ingen annan lösning ja då blir dom kort.

Annars rullar livet på i vanlig ordning.

2 kommentarer:

Erika sa...

Fasen så grym du är! :D Själv fixar jag inte långa naglar, tycker att det är sjukt snyggt men att de är mest i vägen. Det är nog säkert bara en vanesak.... :)

Spessartin sa...

Jag tycker man lär sig hantera långa naglar, men sen får de ju inte vara hur långa som helst. Jag skulle nog inte fixa så långa som du har. Men nog är gelé grymt - man kan ge händerna mycket stryk, men naglarna de håller sig fina och håller för det mesta!