fredag 6 augusti 2010

Ingen titel....på detta inlägg

Ska bara vräka ur mig lite till om gårdagens skräp hantering.


Hypotes


Skulle just se fint ut om jag stämde Carlsberg för eventuell veterinärsräkning, för inte skulle den som snörde ut påsen med flaskorna vilja betala.

Jag är inget helgon, men fan, glasflaskor snör jag verkligen inte ut i naturen och plastflaskor är inte bättre men nog har Carlsberg gjort det bättre genom att sätta öl i PET- flaskor med PANT, får jag då hoppas på.


Jag har gjort det för så jag bangar inte att göra det igen, ser jag dig din f-n som snör skit i naturen eller på annans egendom bär jag hem skiten till din fastu.



( tidigare episod: dyngfull grabb snör sin urdrukna ölflaska på mitt flak på bilen, jag säger- Ta upp den. Han ger mig världens hånflin och går mot sin bil, Hade inte hans polare slitit in honom i bilen hade jag fan släpat tillbaka honom och ,,,,,, kanske var tur att jag inte fick tag i honom. Men flaskan hämtade jag så den fick dom med sig genom den öppna rutan, ja även skvätten av vätska som låg kvar i flaskan åkte ingenom den öppna rutan. )



Nääää jag är inte argsint av mig.





Se ni norrmän de har PANT även på sin hushåldningssaft, de e grejer de.



Rent av 2,50.



Så inte ond längre, bjussar på lite färska bilder av det lillalurvigahjärtat.











Hon kan verkligen mysa.




Och det blommar.




1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, nä det är svårt:)
/Astrid