lördag 16 oktober 2010

Ledig Lördag

Och man kliver upp kvart över sex, fick i alla fall sovmorgon på en och en halv timma. Ingen ting väckte mig eller störde min sömn, utan det var nog bara dax att kliva upp. Idag har jag laddat upp inför kommande vackor med att i princip inte göra någon ting bara slösurfa på datorn, jag har två spel på FB som jag inte har varit så aktiv med och då fylls inkorgen med en massa saker som jag har pysslat lite med idag.

Vädret har varit kanon fint, så inte kunde man låta bli att vara ute. Dax att ta in torkvindan nu när minusgraderna frystorkar tvätten, allvarligt talat det var ett tag sedan jag slutade hänga ut tvätten och cyklarna fick sin sista sväng i snön, sen bar jag upp dem på höloftet som får agera föråd.
Städat lite allmänt både inne och ute, sen var det ju detta med hönsen och snön, de sprang inte lika glatt fram till dörren när jag kom i morse de gick snarare åt andra hållet, min kackeldressyr funkar nog inte, men de kan lika gärna hålla sig inne i värmen.

Nu fortsätter mitt slöande för omväxling skull.

Inga kommentarer: