lördag 10 mars 2012

Ja Anonym

Vi har gjort IVF ovh FET hur skulle jag annars veta hur det känns eller hur mycket pengar man kan lägga på detta likt att köpa nitlotter för tiotusentals kronor, eller satsa på aktier med dålig utdelning. Det tar på psyket, som om inte kostnaden är nog ska man bli låg och hög på hormoner. Eller hur jag har mailat till komunen och tycker de ska härma en kommun i mellansverige där den kommunen står för ytterligare 2 IVF försök utöver det gratis försök man får från landstinget bara man bor i den kommunen. Men ingen i min komun ville höra på det örat. Så vist nog vet jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo jag kom på i efterhand att mitt inlägg kan ha låtit ifrågasättande det var inte meningen. Jag menade i vänlig ton.
Jo våran komun om du menar denna vi bor i är ju ivrig på nya invänare så tanken är god.

Nä nu ska jag inte babbla mer i deta ämne så jag inte avslöjar mig själv innan jag känner mig redo för det.

Som du säger det finns barn "i olika former" som behöver hem så och man kan ha mycket rika goda liv utan barn.

Kram