lördag 10 mars 2012

Våren är kommen

Ser ni vad jag såg? Titta noga!



Idag påväg hem från Vistträsk där jag lämnade lite grejs till gubben på jobbet, så hade jag tänkt köpa en prinsesstårta på bya butiken som jag givet missade med en kvart efter stägning. Den tårtan hade jag tänkt sitta här i min ensamhet och äta tillsammans med hunden en sådan fin och solig födelsedag, men så blev det ju inte alltså, med andra ord fanns det inget fika heller till besöket som trillade in en stund efteråt. så blev en nöd dyk i frysboxen och hittade nån torrbulla med vaniljsmak. Fick släta över torrheten med lite kaffe och och en uppvisning av min fina drak(ula)mugg och en hel del skratt om att vi kvinnor sov dåligt i natt när fullmånen gjort oss ett spratt. Så jag tror bullan gick ner ändå.

Nå hittade ni saken på bilden?... här kommer en liten inzomning, kanske blir ett till objektiv i framtiden.



 och en urklippning.


Vilka vackra djur.

1 kommentar:

Frida sa...

Svar: Nej, det är plast som blir lika hård som hoven och gör den lite större så den får växa ut lite. Han har väldigt dåliga hovar och på ena framhoven fanns det knappt något kvar att sätta sömmen i efter en del avtrampningar. Men snösulorna slapp han också :)

Ja, ibland behövs det :)