onsdag 8 juni 2016

10km bland annat

Så sjukt nöjd över att vi orkade, blev 4 km uppvärmning före och 2 km nedvarvning efteråt.
Woooohooo jag tar mig in i dessa brallor nu, magen är sådär mjuk så den hänger lite ovan och utanpå linningen på byxan men jag får dom på mig nu.
Vikt mässigt så ligger jag runt 69 och det är mer än då jag köpte byxorna så jag vet inte riktigt vilken form kroppen har, för byxorna sitter bättre nu än tidigare då jag var lättare. Men det har väll med muskel/fett massan att göra.
Bilderna är lite i o ordning, här endel av mitt jobb där jag flyttar dessa gula medbringare då vi lossar räl. hoppar upp å ner på bryggan samt flyttar bromsar. På bilden är andra lagret på väg ut.
Över lycklig ser nästan skitnödig ut men tusan så glad, 10 km fatta  vilken milstolpe. Så jäkla less springa just då men efter en liten vila kändes det riktigt skönt, och att springa med någon som är i same fysiska form gjorde ju allt väldigt tycke bättre.
Pausa för att höra detta pärlande vatten och smälta in bragden, samt att vi fick meddela de sociala medierna. haha nä tusan så skönt lyssna på vattnet.


Bäst hästen
Finns väl inget som värmer lika bra som ved och är lika energislukande sysselsättning. bra träning dessutom.


Slak är jag idag blev bara lite pilates, blåser som tusan och strömmen är borta. skulle behöva duscha


Kramen.

Inga kommentarer: