tisdag 16 februari 2010

Över 14 timmar

Nu är jag nästan fräch igen efter att ha tagit igen mig lite efter dyngbadet, jag måste ha tagit i för kung och fosterland där i den hala skiten. Jag däckade nämligen i söndags och sov över 14 timmar, igår gav värken med sig i mina biseps och baksida låren så idag kan jag röra mig hyvsat obehindrat.

Agnes vet vad hon vill och varje gång vi gått ut i stallet springer hon fram till skidorna och tittar bedjande på mig, så idag var vi ut på en liten sväng efter den nypreparerade skoterleden, härligt härligt.

Här kommer lite filmer på mera hundbus och det är den lilla svarta hunden som gör de stora morrande ljuden, kan även höras mitt flummiga skratt men det är bara ignorera, men det ser riktigt kul ut när de leker. Agnes är riktigt bra på att läsa av busandets karaktär för hon leker så försiktigt med små hundar och tar i med större hundar som bjuder på lite mera motstånd.




4 kommentarer:

Sara sa...

Tack vad gullig du är. Viskar lite tyst att jag har testat idag och det blev ett plus ;-)
Känns riktigt roligt men samtidigt är jag så nervös. Vill inte blogga om det riktigt än, då våra föräldrar läser bloggen dagligen. Ska suga på karamellen lite till först.

Fånga dagen sa...

Ja men det var väl skönt att få sova ut ordentligt efter ett sånt arbetspass.
Vilka goa vofsingar ingen vill ge med sig riktigt, hi hi
Kram på dig Lena

Maria sa...

Tänk att ibland kan man undra efteråt när man ligger däckad efter en såndär pärs vart man egentligen fick krafterna ifrån?! Men jag hoppas att du känner dig härligt nöjd med din insats, för det ska du!

Spessartin sa...

Jösses - snacka om att du sovit rejält, emn det var nog absolut vad du behövde. Vilken insats du gjorde!