måndag 20 september 2010

Favorit

Min nya favorit sida på internet.

http://www.ottossonfarg.com/

Jag ska måla hela världen lilla mamma.

Ju mer jag läser ju mer börjar jag innse att jag är frälst, detta är min smak min stil, inget plastrackel med snabba penseldrag. Nä det ska målas med kännsla och kärlek. Vårat torp kanske inte kommer att vara värt all tid vi lägger ner, men vi är lyckliga över glädjen resultatet ger. Eller jag åtminstone, gubben blir glad bara jag bestämmer vilken färg det ska bli, och iof har jag nog gjort det för länge sen, men små snabba infall om att man kanske skulle få allt lite fortare klart med kortare torktider osv men tur de infallen av sinnesförvirring är få räknat och att man följer sin magkännsla i slutändan.

1 kommentar:

Sara sa...

Det kommer nog vara mer än värt all den tid ni lägger ner. Kanske inte i kronor, men pengar är inte allt. :) det är mysigt att läsa om ditt pysslande Greta, du får gärna lägga upp mycket bilder så att jag får se hur det ser ut. :D

/Sara Lundgren